Viking Rebranding



Kolekcja Outdoor 2017 to przełomowy moment w historii naszej marki. Powody są dwa. Po pierwsze zmiana naszego logotypu a wraz z nim całej identyfikacji wizualnej, po drugie wprowadzenie nowego podziału naszej oferty na kolekcję Outdoor, czego odzwierciedleniem jest prezentowany katalog oraz odświeżoną kolekcję zimową, którą pokażemy już niebawem. Ciężko pracowaliśmy, aby nowy logotyp Viking odzwierciedlał zmiany jakie zachodzą w życiu naszej marki. Zdecydowaliśmy się na całkowitą zmianę jego charakterystyki, ponieważ zmienia się nasza kolekcja a wraz z nią gama oferowanych produktów. Nowe logo jest dynamiczne a przy tym maksymalnie czyste w formie. Agresywna czcionka oraz funkcjonalny piktogram, sprawiają, że kojarzy się ze sportowymi emocjami i rywalizacją. Nie musisz być profesjonalnym sportowcem, żeby zwyciężać i przełamywać swoje własne ograniczenia. Z naszymi produktami możesz zdobyć szczyt, który do tej pory był dla Ciebie czymś abstrakcyjnym, przebiec dystans, o którym do tej pory sama myśl przyprawiała Cię o ból łydek.

Pobierz katalog Viking Outdoor 2017